Monday, August 3, 2009

Befday Boss

Aahhhaakkksss,,,, dah sampai giliran sambutan befday boss pulak... huhuhu.... misi yang ditunggu-tunggu sejak tahun lepas.....
31 julai 2009 genap la.... umur.. bilang la sendiri lilin tuuuuu.. heheheh

Selalu nya orang dulu dulu la cakap kan... orang yang diraikan ni selalu nya mengelamun.... sama la macam orang diraikan ni iaitu bosss laaa..... sampai kek blueberry ni dia cakap kek blackberry..... huhuhu ni mesti sebab pikir hadiah apa yang akan diberikan oleh orang tersayangnya kat umahh... hehehe jgn mare boss......

haaaa sebelum tiup lilin n potong kek kena bersilat dulu... Adat orang melayu katakan .. keraian mesti mula dengan silat...

Tali pinggang warna apa ni bosss? kuning ke hitam.... huhuhu
Ini la tetamu undangan ....yang dapat hadir pada hari tu.... yang lain semua sibuk dengan seminar PTD tak silap ler.....

Controlll ajer... takut kena buli ... hehehehe tau takut.....
Adoiii banyak banyak gambar di ambil satu ni aje ada muka i... tension betull.... ni mesti komunis kucing kuning ni yang buat dajal... heheheh
Hai nak potong kek pun kena berdoa dalam hati dulu ke?.... jgn bimbang dalam kek tu tak de katak...

Ni la gambar selepas acara makan kek sampai kenyang.... Komunis kucing kuning makan sampai empat potong tuuu.. riben keliling kek tu pun dia tak lepas..... semua dia sapu... heheheh

1 comment:

  1. huhuhuhu... sape tu ? sape? tak ade bukti ooooo....

    ReplyDelete