Saturday, February 14, 2009

Happy Valentine

Happy valentine my dear. Tq for ur special gift...
really nice..... ....
Its really suprised...... and i ever seen u so excited like that..........i boleh lihat kegembiraan kat muka u semasa u bagi i hadiah tu...... i boleh faham betapa susahnya u nak belikan i hadiah tu...... dan berapa lama u tunggu utk dapatkan nya......
TQ very much n im so happy with tat gift...
i really like it........
TQ...........TQ...........TQ........



Hadiah yang diberi oleh Ganesh ada dalam gambar ni.........
teka la sendiri ya... huhuhuh

heehheheh... bergaya dengan hadiah si dia.......
Kami makan kat pizza hut aje...... nak pergi tempat lain conform packkkkk.....

Menu kami kali ni berlainan.... tak makan pizza.... kami makan salad....... dah lama keempunan..... atlast i dapat makan hari jugak... ya la dah 2 kali tertipu nak makan salad.... heheheh

Cheese Baked Rice dan Curry Chicken

Eheeemmm, ada orang tu makan nasi dengan mangkuk ala -ala sampan gitu .......


I LOVE U SAYANG........ TQ for ur gift...........

7 comments:

  1. i bet ganesh bg rantai...x pun lipstik sbb bibir ko pink nyala..

    ReplyDelete
  2. kuang.....kuang... salah satunya betoi..... huhuhu

    ReplyDelete
  3. rantai ........ kalau betoi..karipap sardin 3 biji....

    ReplyDelete
  4. betoi kot..... tapi karipap sardin takde dlm pasaran (dah dibandkan).... huhuhuh

    ReplyDelete
  5. oit, aku nak teka gak boleh ke? kalo betul tak payah bg karipap sardin. cukupla dengan keledek goreng panjang2 satu beg plastik ngan serdak2 dia sekali.. huhu

    ReplyDelete
  6. ahaaakkk.... dah tahu, nak teka jugak ke..... heheheh.... apapun keledek goreng tetap lu dapat... lu kan kakak tiriku.... huhuhuu....

    ReplyDelete